Koguneme kooli juures kell 8:30 ja liigume koos Lodjakotta. Söömine kokkuleppel sööklaga. Jätkub tunniplaanijärgne koolipäev.
Liigume klassiga Lodjakotta. Teoreetiline pool programmist viiakse läbi viikingilaevaga Turm sõites:
Muinasaja inimeste eluviisi ja olustiku ülevaade;
Ilma tundmine ja ennustamine (pilved, sademed jne);
Ilmakaarte ja tuule suuna määramine
Küttimine ja korilus;
Veekogude säästev majandamine.
Praktiline pool programmist viiakse läbi veekogu kaldal:
Söödavad vs mürgised taimed;
Mida saab loodusest süüa korjata, võimaluse korral maitseme mõnda taime;
Kalade tundmine lamineeritud kalapiltide järgi;
Tutvume viikingiaegsete kalapüügivahenditega.
Kokkuvõte: jagame koduse kordamisülesande, lapsed kinnistavad teadmisi hiljem koolis.
Õpipädevustest arenevad kultuuri- ja väärtuspädevus, matemaatika, loodusteaduste ja tehnoloogiaalne pädevus.
Programmi läbiviimine on toetatud Keskkonnainvesteeringute Keskuse poolt rahastatud projektist "Tartu Raatuse Kooli õpilaste keskkonnateadlikkuse areng".
Lisainfo: Joanna Kärsin
|