6.b õppepäeval "Taimetark Laeva soos" 23.05.2022 |
Direktori vastuvõtt parimatele õpilastele ja nende vanematele 24.05.2022 |
7. klassi E.-L. Mälksoo rühm õppeprogrammil "Animatsioonitund" 25.05.2022 |
5.a ja 5.b klasside teatrikülastus 26.05.2022 |
Raatuse kooli lauluvõistlus 26.05.2022 |
6.a õppepäeval "Taimetark Laeva soos" 27.05.2022 |
3.a klass orienteerumas 01.06.2022 |
5.a ja 5.c klassid Eesti Põllumajandusmuuseumis 01.06.2022 |
Lugemisõhtu 2022 koos Kätlin Vainolaga
TITLE projektiga Horvaatias 2022
Heategevuslik boršilõuna Ukraina toetuseks
Teemanädal 2022
WanWon projektiga Sitsiilias 1
WanWon projektiga Sitsiilias 2
Jõulupeod 2021
Eelkooli jõulupidu 2021
TITLE projekti avakohtumine Horvaatias
STEMaP projektiga Ateenas
Kooli sünnipäevanädal 2021
STEAMus Tartu õppimisnädal
Spordipäev 2021
Avaaktus 2021
Lõpuaktus 2021
Sündmuste kalender
3.b ERMi õppeprogrammil "Viie kodu lood" | |||
Teisipäev, 04 Detsember 2018 | |||
Tunnis tutvume Eesti kultuuriloo püsinäituse tegelussaalis kodude makettidega. Need pärinevad eri aegadest ja võimaldavad rääkida lugusid järgmistest kodudest: kortermaja kahetoalisest korterist, taluhäärberist, rehielamust, kaupmehemajast ja muinasaja kodust. Abiks on ajastutele omased esemed ning materjalid. Toimub rühmatöö, kus uuritakse põhjalikumalt ühte kodu ning tutvustatakse seda kaasõpilastele. Saame teada kui suured olid eri aegade kodud ja pered, kuidas elukeskkond mõjutas inimeste elu ning võrdleme seda tänapäeva elukeskkonna ja elamisviisidega. Toimumiskoht: Eesti püsinäitus, tegelussaal |
|||
Leia kiiresti
Lingid
- Stuudium
- Raatuse E-post (uues serveris)
- Raatuse Moodle'i keskkond
- Raatuse kooli Facebooki leht
- RIKSWEB
- Tervist Edendav Kool
- Õpilasesindus Facebookis
- Koolielu portaal
- Miksike
- Rajaleidja
- Eesti Haridusteaduste Ajakiri
- HITSA Innovatsioonikeskus
- Digitiigri ajaveeb
- Hariduse Tugiteenuste Keskus
- Haridus- ja Teadusministeerium
- Innove
- Lastekaitse Liit
- Tartu Ülikooli teadusuudised
- Eesti Lastevanemate Liit
- Tartu gümnaasiumide infovoldik 9. klassi lõpetajatele
- .
- [-]
- -
- ,