4.a klassi kahe võistkonna lapsed käisid koos õpetajaga novembrikuu teisipäevastel pärastlõunatel Tartu üht vanimat linnajagu avastamas. Selleks andis tõuke Kivilinna Gümnaasiumi õpetajate poolt käivitatud projekt „Loeme, mõtleme, loome". Projekt kestab läbi terve õppeaasta ning on mõeldud neljandate klasside õpilastele.

 

Supilinnas ringi liikudes ja uurides said õpilased näiteks teada, et Mikä Keränen'i raamatust tuntud professor Musta maja ongi reaalselt Tähtvere tänaval. Õpetaja Tiina Vink jutustas, et väga vahva oli jälgida mõlema grupi laste visadust samast sarjast tuntud vana roosa maja otsingutel. „Ühe rühma lapsed läksid tagasi pühapäeval ning veensid Supilinna kurja koera, et nad tahavad ainult maja aadressi näha. Teine rühm ei jätnud jonni juba samal päeval ning sai tuttavaks oma otsingul prouaga, kes jutustas lastele Supilinna ajaloost," ütles Vink.

Nüüd teavad lapsed, et selles linnajaos on maju, mille seinu kaunistavad lilled, linnud ja liblikad. Samuti on Supilinnas elanud mitmed Eesti kultuurikooga seotud inimesed. Hästi jäi meelde ka Herne poe tunnuslause „Elu nagu hernes!"

Omalaadse võistluse punktiskoor on peale esimese ülesande lahendamist viinud meie kooli lapsed kokkuvõttes 4. ja 6. kohale.

Eelmisel nädalal said osalenud lapsed meeneks kleepsu ürituse logoga ning Mika Keräneni raamatud „Varastatud oranž jalgratas" ja „Vana roosa maja". „Et osalenud lapsi oli 8 ja raamatuid 2, korraldasime klassis ajurünnaku, et välja selgitada parim lahendus raamatute jagamiseks," lausus Tiina Vink.

Koorus 3 ettepanekut: kinkida raamatud kooli raamatukogule, jätta need klassi kõigile lugemiseks või loosida välja osalenud laste vahel. Salajane hääletus otsustas jätta raamatud klassi kõigile lugemiseks.

Ürituse teatepulk on edasi antud 4. b klassi kätte ning ootame huviga nende lahendust selle veerandi ülesandele. Projekt on kajastamist leidnud ka Tartu Postimehes, kus ilmunud artiklit saab lugeda siit.